Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

әдістемелік жұмыс

Автор: admin от 31-05-2017, 00:53, посмотрело: 2601

 
 

МЕКТЕПТІҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫБЫ:

Педагогтардың оқыту әдістемесін жетілдіру, жаңарту – әдістемелік қызмет сапасын арттыру кепілі.

МАҚСАТЫ:

Әрбір пән мұғалімінің педагогикалық шеберліктерін арттыра отырып, педагогикалық технологияны жетік меңгеру негізінде шәкірттің білімін жоғары деңгейге көтеру.

МІНДЕТТЕРІ:

Педагогикалық ұжымда шығармашылық ізденіс пен құштарлық атмосферасын құрастыру.

Мұғалімнің әдістемелік шеберлігін жоғарлату.

Инновациялық идеясы мен технология банкін құрастыру.

Педагогикалық шеберлігін, мұғалімнің өзін-өзі дамыту кәсіптік деңгейін жоғарлатуын, педагогтардың ақпараттық-әдістемелік сүйемелдеу негізінде инновациялық жобаны орындауын дамыту үшін жағдай жасау.

ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТТІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ

жалпы орта білім беру стандартының орындалуын ұйымдастыру, білім беру процесін жетілдіру;

жаңа технологиялар арқылы білім беру сапасын арттыру;

бейіналды және бейіндік оқытуды жүзеге асыру;

жас мамандарды кәсіби біліктілікке баулу;

мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру;

мектеп пен педагог мамандарды аттестаттау;

озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату.

Ә Д І С Т Е М Е Л І К Б І Р Л Е С Т І К Ж Е Т Е К Ш І Л Е Р І

Әдістемелік кеңес қызметі

Психологиялық қызмет

«Шуақ№3» қоғамдастығы

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Қазақ тілі , тарих, өзін-өзі тану

пәні мұғалімдері ӘБ

Орыс тілі және әдебиеті, ағылшын тілі пәні мұғалімдері ӘБ

Математика, информатика,

Физика пәні мұғалімдері ӘБ

Жаратылыстану пәні

мұғалімдері ӘБ

Бастауыш сынып

мұғалімдері ӘБ

Технология, АӘД және дене шын-ру

пәні мұғалімдері ӘБ

Мұғалімдермен жұмыс

Өз білімін көтеру

Білім жетілдіру курстары

Теориялық семинарлар

Пәндік онкүндіктер

Әдістемелік апталықтар

Педоқулар, байқаулар

Педагогикалық технологиялар

Тәлімгерлік

Әдістемелік қызметінің нәтижесі

П е д а г о г т а р а т т е с т а ц и я с ы

.

 


Әдістемелік қызмет жүйесі

Іс-шаралар

Жауапты

Мерзімі

1

Білім берудің жаңа технологиялары негізінде әдістемелік қызметті ұйымдастыру

ӘК төрайымы

Қыркүйек

2

Педагогтардың кәсіби құзырлылығын көтеру және шығармашылық іскерлігін жетілдіру мақсатында әдістемелік қызметті жетілдіру

ӘК мүшелері

Үнемі

3

Мектепте оқу үрдісінің мониторингісін жасау, диогностикалау және болжам жасау

Оқу ісінің меңгерушілері

Үнемі

4

Педагогикалық ұжымның ғылыми-зерттеу жұмысын жандандыру, педагогикалық ізденіске ендіру

ӘК мүшелері

Үнемі

5

Жаңашыл педагогтар мен шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтардың тәжірибесі негізіндегі оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін қолдануды зерттеу

ӘК мүшелері

Үнемі

6

Нормативтік құжаттарды зерттеу, оқу және оқу-әдістемелік жұмыстар саласындағы ғылыми жаңалықтармен және ұсыныстармен танысу

ӘК мүшелері

Үнемі

7

Педагогтардың озық тәжірибелерімен танысу, мектепте мұғалімдердің сапалы тәжірибесін насихаттау мен тарату

ӘК мүшелері

Мамыр

Әдістемелікқызмет түрлері

Әдістемелік қызмет түрлері

Атқарылатын қызмет түрлері

1. Тәлімгерлік

Тәжірибе үйрету

2. Мұғалімнің өздік жұмысы

Біліктілікті көтеру

3. Ашық сабақ

Тәжірибені демонстрациялау

4. Педагогикалық кеңес

Тиімді ынтымақтастыққа жағдай туғызу бойынша басқару шешімінің ұжымдық әзірлемесі.

5. Әдістемелік кеңес

Тәжірибе алмасу, жаңаша әдістер, технологияларды меңгеру және оны іске ендіру, білім беру үрдісін жетілдіру мен педагогтардың кәсіби деңгейін көтеру бойынша әдістемелік нұсқаулықтың ұжымдық әзірлемесі.

6. Жас ұстаздар кеңесі

Жас мамандарды білім беру үрдісін ұйымдастыру технологиясына үйрету.

7.Педагогикалық шеберлік кеңесі

Педагогтың әртүрлі бағыттағы жұмыстары бойынша тәжірибе алмасуды тиімді ұйымдастыру.

8. Семинарлар, шығармашылық байқаулар

Тәжірибе алмасу трибунасы, кәсіби имиджін (бедел) қалыптастыру.

9. Әдістемелік күндер

Педагогтардың кәсіби қажеттілігіне диагностика, тәжірибе үйрету, сапалы тәжірибесін тарату.

10.Педагогикалық оқулар мен конференциялар

Психологиялық-педагогикалық ғылым салаларындағы жаңа ғылым жетістіктерін меңгеру тәжірибесін алмасу трибунасы, педагогикалық жобалау әдістерін меңгеру, ғылыми зерттеу мәдениетін, имиджді қалыптастыру.

Мектептің білім сапасын көтеру барысында атқарылатын іс-шаралар жоспары.

І.БЛОК. Оқушылармен жұмыс жоспары

Деңгейі

Іс-шаралар

Күтілетін нәтиже

Оқу озаттары

1.Сабақта жеке, жоғары деңгейдегі тапсырмалар беру.

2.Бақылау сабақтарында жекеше бақылау жұмысын беру.

3.Қосымша әдебиеттермен жұмыс жасау.

4.Түрлі байқаулар мен жарыстарға қатыстыру .

5.Әр кезеңдегі олимпиадаларға қатыстыру

Оқушының зияткерлік деңгейі көтеріледі, білімі жоғарылайды. Оқушы «Үздік аттестат» немесе «Алтын белгі» иегері бола алады.

Орташа үлгерімді оқушы

1. Пән бойынша қосымша сабақ беру.

2.Үлгермейтін пәндерімен жеке жұмыстар жүргізу.

3.Сынып жетекшінің пән мұғалімдерімен жұмысы.

4. Ата-анамен тығыз байланыста жұмыс

Оқушы үлгерімі жоғарылайды. Оқушы құзыреттілігі артады.

Үлгерімі төмен оқушы

1.Қосымша сабақтар өткізу.

2.Сабақ барысындағы жеке жұмыс.

3.Сабаққа қатысуын, үлгерімін үнемі қадағалау.

4.Сынып жетекшінің пән мұғалімдерімен, ата-анасымен бірлесіп жұмыс жасауы.

Оқушы үлгерімі жоғарылайды,келесі сыныпқа көшіріледі.

ІІ.БЛОК. Педагогикалық ұжыммен жұмыс жоспары

Іс-шаралар

Күтілетін нәтиже

Сараптама:

- Педагогикалық ұжымның әдістемелік іс-әрекеті;

- Барлық әдістемелік бірлестік мұғалімдері;

- Оқушыларды оқыту нәтижесі;

- ҰБТ және ОЖСБ қорытындысы;

- Мониторинг нәтижелері;

- Тәрбие жұмысы;

- Сынып жетекшілерінің жұмысы;

- Әлеуметтік педагог

2015-2016 оқу жылына жұмыс жоспарын құру

Педкеңестер:

- «Оқу тәрбие үрдісінің тиімділігін жоғарылатуда педагогикалық әдептіліктің ролі»;

- «Мектеп потенциалын дамытудағы оқытудың кіріктірілген және жекешелендірілген әдістерінің тиімділігі»

- «Оқушының танымдық ортасын дамыту тәсілдері мен әдістері»;

- «Оқу жылы мен тоқсан қорытындысы»

Педагогтардың білімін жетілдіру

Өсу динамикасы

Мектеп әкімшілігі жанындағы жиналыс:

- Мектеп әкімшілігі кеңесіндегі әдістемелік жетекшілік;

- Тексеру қорытындысы;

- Мониторинг қорытындысы;

- ҰБТ және ОЖСБ-ға дайындық

Атқарылған жұмыстар бойынша сараптама, жоспарлардағы өзгертулер

Өздігінен білім жетілдіру арқылы білімін жетілдіру:

Тақырып таңдау

Мектепішілік бақылау:

- Білім сапасы;

- Пәндердің оқытылуы;

- Мектептегі әдістемелік жұмысының жағдайы;

- Жалпы білім беруді қамтамасыз ету, оқушылардың білім алу жағдайын ұйымдастыру.

Өсу динамикасы

ІІІ.БЛОК. Ата-аналармен жұмыс жоспары

Іс-шаралар

Күтілетін нәтиже

Ата-аналар жиналысы:

- «Баланың бойындағы рухани тәрбиені қалыптастырудағы ата-ананың рөлі»;

- «Оқушылардың азаматтық, патриоттық, құқықтық мәдениетінің қалыптасуындағы отбасының ықпалы»

Ата-аналардың өз балаларының білім алуына және тәрбиесіне жауапкершілігі артады.

Оқыту мен тәрбие беру барысында туындаған мәселелер бойынша ата-аналарға жеке кеңестер беру

Туындаған мәселелерді шешу

ӘБ атаулары

Білім беру салалары

1

Қоғамдық-гуманитарлық пән мұғалімдерінің ӘБ

қазақ тілі және әдебиеті, тарих, өзін-өзі тану пәні мұғалімдері

2

Орыс тілі, ағылшын пәні мұғалімдерінің ӘБ

Орыс тілі, ағылшын тілі пәні мұғалімдері

3

Жаратылыстану пәні мұғалімдерінің ӘБ

«Жаратылыстану» білім беру саласының мұғалімдері

4

Математика, информатика, физика мұғалімдерінің ӘБ

Математика, информатика, физика пәні мұғалімдері

5

Бастауыш мектеп мұғалімдерінің ӘБ

Бастауыш мектепте жұмыс атқаратын әртүрлі беру саласының мұғалімдері

6

Дене шынықтыру және АӘД мұғалімдерінің ӘБ

Технология мұғалімдерінің ӘБ

«Дене шынықтыру» білім беру саласының мұғалімдері

Технология, музыка, сызу, бейнелеу пәні мұғалімдері

7

Сынып жетекшілері ӘБ

Сынып жетекшілер

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ОҚУ ҮРДІСІНЕ ЕНГІЗУ.

Тақырыбы: Оқу үрдісін технологияландыру арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру.

Мақсаты: Жаңа технологияны оқып-үйрену, меңгеру арқылы мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани келбетінің қалыптасуына әсер ету, өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмек көрсету.

«Шеберліктің белгісі – түрлі әдісті болу»

Қызмет бағыты

Қызметтің мазмұны

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ АНЫҚТАУ

АНЫҚТАУ ТӘСІЛДЕРІ:

оқушылардың білім алу сапасының мониторинг нәтижесін сараптама

тақырыптық бақылау

кәсіби шеберлік сайыстары, конференциялар, семинарлар және т.б.

педагогтардың сауалнамаларының сараптамасы.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЗЕРТТЕУ

ЗЕРТТЕУ ТӘСІЛДЕРІ:

Құжаттар сараптамасы: оқушылардың білім сапасының мониторингісі негізінде педагогикалық қызметтің нәтижесін зерттеу.

Сауалнама: зерделенген тәжірибенің маңыздылығын зерттеу.

Байқау: байқау кезінде ақпарат жинақтау.

Өзін-өзі бағалау әдісі: педагогтың өзін-өзі, өзінің мүмкіншіліктерін, қасиеттерін, басқа адамдардың арасындағы шеберлігін бағалау.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЖИНАҚТАУ

ЖИНАҚТАУ ТӘСІЛДЕРІ:

Практикалық, жинақтау түрлері: ашық сабақ, семинар-практикум, шығармашылық есеп, көрме, реферат, анықтама

Әдістемелік, жинақтау түрлері: педагогикалық оқулар, шебер-класс, авторлық мектеп, бейнетаспа және т.б.

Ғылыми, жинақтау түрлері: жарияланымдар, мақалалар, ғылыми-практикалық конференциялардың жинақтары.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ТАРАТУ.

ТАРАТУ ТӘСІЛДЕРІ:

Педагогикалық кеңесте көрнекі материалдарды көрсетумен қоса жүреді

Шебер-класс - тәжірибе таратудың негізгі түрі. Мұнда педагог өз шығармашылығы және шығармашылық лабораториясы туралы баяндайды.

Панорама - көрсетілім оқу- тәрбиелік міндеттердің шешімін табу жолдарын үлгілеу.

Озық тәжірибе журналы - бұл журналда әр педагог нақты бір проблема бойынша атқарылған жұмысының ең мықты жерлерін суреттейді, жазады және әріптестерінің тәжірибесімен танысады. Соңында материалды талқылау және оны бағалау жүргізіледі.

Озат педагогикалық тәжірибе жинақтауда банк құру жұмыстары жүргізіледі. Үздік сабақ жобалары, шаралар, қызықты тәжірибе, электронды банкқа жинақталып, әдістемелік кабинеттегі көрмеге безендіріледі.

«Үздік ашық сабақ», «Үздік электрондық оқулық», «Үздік дидактикалық материалдар» картотекасы құрылып, «Мастер-класс» педагогикалық серия жүйесі жинақталады.

Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату бойынша жұмыс жоспары

Іс - шаралар

Мерзімі

1

Озат тәжірибе мектебінің жылдық жұмыс жоспарын бекіту

Қыркүйек

2

Семинар ( жас мамандарға арналған)

«Сабақ жоспарының құрылымы және талдау жасау бойынша нұсқаулар»

Қазан

3

Семинар тақырыбы:

«Он-лайн сабақтарды ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқаулар»

Қараша

4

Әдістемелік семинар

«Оқу үрдісінде ақпараттық – коммуникативтік технологияларды пайдалану»

Желтоқсан

5

Семинар тақырыбы:

«Жаңа педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде»

Қаңтар

6

Шебер – класс:

Тәжірибелі мұғалімдердің ашық сабақтарына қатысу

Ақпан

7

Семинар тақырыбы:

«Сыныптан тыс сабақтарды ұйымдастыру жолдары»

Категория: Әдістемелік кеңес

 

Әдістемелік ұйымдастыру жұмыстары

Автор: admin от 26-12-2018, 21:53, посмотрело: 222

0 Әдістемелік ұйымдастыру жұмыстары:
Мектептің әдістемелік бөлмесі – мұғалімдердің шығармашылық жұмыс негізі.
 
Әдістемелік ұйымдастыру жұмыстары

Әдістемелік ұйымдастыру жұмыстары


Мемлекеттік білім саясаты, ең алдымен мектептер арқылы жүзеге асырылатыны айдан анық. Мұғалімнің міндеті-рухы мықты, жан дүниесі бай, жан-жақты жетілген, жеке тұлға қалыптастыру.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында: «Қазіргі мектептердің, біріншіден, практикалық қызметінде жинақталған барлық игіліктердің сақталуы, екіншіден, қоғамның интеллектуалдық қуатын жетілдіру, еліміздің материалдық – қаржылық ресурстарын әрі-қарай дамытатын адам тәрбиелеу, орта білім жүйесін одан әрі дамытып жұмылдыру міндеттерін көздейді. Бұл міндетерді шешу үшін мектеп ұжымдары, әр мұғалім күнделікті ізденіс арқылы барлық жаңалықтармен қайта құру, өзгерістерге батыл жол ашарлық жаңа практика жаңа қарым-қатынас жасаулары қажет», деп атап көрсетілуі мектептегі оқу тәрбие үрдісіне жаңа бағыт сілтейді.

 




Әдістемелік қызмет – бұл оқу тәрбие жұмысының әдіс тәсілдерін игеру, оқу үрдісін ұйымдастыру мен қамтамасыз етудін негұрлым оңтайлы және тиімді жаңа формалары мен әдістерін іздеп табу, оларды оқу және тәрбие үрдісінде шығармашылық пен қолдану мақсаттарын көздейтін мектепте өткізілетін іс-шараларды көрсететін педагогикалық әрекеттің негізгі түрі.
Әдістемелік қызметтің тақырыбы:
«Оқытудың жаңа технологияларын қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру жолдары»
Мектептегі әдістемелік қызметтің мақсаты:
«Мұғалімдердің оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде, оларды шығармашылық әрекетке баулуда білім беру саласындағы жаңалықтарды, озық педагогикалық тәжірибені зерттеп, жинақтап, таратуда кәсіби мен теориялық білім деңгейін көтеру ісіне ғылыми-әдістемелік көмек көрсету болып табылады »
Әдістемелік қызметтің міндеттері:
Мектептің педагогикалық ұжымы іс-әрекетінің жаңашылдық бағыттылығын қалыптастыру;
 Оқыту мен тәрбиені ұйымдастырудың жаңа формаларын, әдістерін педагогикалық технологиялармен байыту;
 Жас мамандарға, пән мұғалімдеріне, педагогтік қызметте жекелеген бір мәселеде қиналатын мұғалімдерге және т.б жеке бас ерекшелігін ескере диагностикаланған, сараланған негізде әдістемелік көмек көрсету;
 Басқа ғылыми және білім беру мекемелерімен кәсіби байланыс орнату;
 Мұғалімдер мен оқушыларды ғылыми зерттеушілік, шығармашылық жұмыстарға баулу, ынталандыру т.б.;

Күтілтін нәтиже:
Бәсекеге қабілетті, өзін-өзі дамытып жетілдіретін шығармашыл мұғалім қалыптасады;
Жеке тұлғаның білім алуға деген қызығушылығы оянады;
Оқыту мен тәрбие сапасы көтеріледі, тұлғаның өзіндік дамуы қалыптасады;
ҰБТ – дің нәтижелігіне қол жеткізу.

Мектептегі педагог  кадрлардың сапалық құрамы:

Әдістемелік ұйымдастыру жұмыстары


Білім жетілдіру курсынан өткен мұғалімдер

Әдістемелік ұйымдастыру жұмыстары

    Педагог мамандарды аттестациялау қазіргі кезеңде     Қазақстан  Республикасы білім және ғылым министрлігінің    2016 жылғы 27 қаңтардағы №83  бұйрығына сай  «ҚР білім ұйымдарының педагог және басқа қызметкерлерін аттестациялау тәртібі туралы ережесіне» сәйкес жүргізілді. Аттестация барысында мұғалімдердің педагогикалық әрекеттері кешенді бақылау, тексеруге алынды. 1 мұғалім өзінде бар жоғары санатта қалуға,1 мұғалім жоғары санатқа , 2 өзінде бар бірінші санатта қалуға өтініш білдірсе, 1 мұғалім өзінде бар екінші санатта қалуға , 3мұғалім екінші  санатқа өтуге, 1 мұғалім педагог- зерттеуші, 4 мұғалім педагог- сарапшы, 2 мұғалім педагог- модераторға    өтініш білдірді.  Педагог- сарапшыға тапсырған  бір мұғалім ғана  тест барысында білімін дәлелдей алмады. 

 

 



Категория: Әдістемелік кеңес